gårkväll

Hanna kom hit vid sju och då tog vi det lugnt och snackade
och drack. vi hade det bara bra alltså! hade ju inte träffat
varandra på hur länge som helst så vi hade mycket att
snacka om. skrattade så jag nästan blev dubbel! :)

lite senare gick vi hem till tobbe där vi förfestade och
hade det skit kul! galna i huvudet, dom fick för sig att
välta tältet men dom lyckades inte, höhö. men det blev
kallt lite senare så då bestämde vi att röra på oss så
vi inte skulle frysa. så då gick vi ner i byn till karnevalen!
träffade folket där och hade du tusan i det bra. Senare
gick jag hem till pierre och sov där :) en toppen kväll!
tyvärr inga bilder därifrån..

Idag har jag inte gjort så mycket, umgicks med pierre
innan han skulle spela sin match. nu är jag bara hemma
och sitter vid min datorn, min min MIN. min min min..
haha! min min. vafan.. ska äta kräftor med josse och
sickan senare, tror pierre också kommer hit. jag
skulle egentligen till honom men tror det går lika
bra att han kommer hem till mig istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0