god kväll

Jag kom precis hem efter en runda ute nu ikväll.
Farmor & poul kom vid sex och då åt vi kvällsmat med
dem, och gott var det också och jag blev skit mätt.
sist kvar med maten var ju så klart jag, åt väl upp på
en timme. men man ska aldrig stressa med maten
för då blir man tjock, det har jag lärt mig ;)

efter jag hade ätit så gick jag hem till frida och tog det lugnt
en stund. sen fick hon ett jävla ryck och börja fixa sig sen
följde jag henne till stationen och hon åkte till tyringe. då
gick jag hem till emmie och snackade skit med henne i typ
en timme :) sen skulle jag gå hem själv i det jävla mörkret.
som tur är så hoppa frida av tåget då igen så vi hade följe
en bra bit så jag slapp bli rädd. sen körde det en bil förbi
mig typ 5 gånger när jag gick den sista biten hem själv så
jag la benen på ryggen och sprang sista biten, haha!
jag är så manlig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0