goddag

imorse vaknade jag först vid halv sex av att larmet pep i huset.
det var strömmen som hade gått men som tur var så somnade
jag om igen. mamma, pappa och josse gick och jobba och det
var bara jag hemma som låg och sov. klockan 09.50 bankade
på min ytterdörr och chicko börja skälla som fan! jag palla inte
gå upp och kolla vem vet det var, dessutom var det ganska
läskigt. den banka flera gånger men vafan jag våga inte (a)
så somnade vidare och vaknade lite över halv elva.
DÅ STRÖMMEN FORTFARANDE VAR BORTA! mamma kom
hem på middag lite över elva så då fixa hon strömmen,
supermamma. sen gjorde hon lite mat och sen skjusa hon
mig till pierre så jag slapp att gå i regnet, snäll mammi.

nu är jag hos pierre och vi ska strax starta en film.
den nya wallander tror jag att det blir, thi :)


jag tror precis vad jag vill men just nu skiter jag i vilket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0