hellå då

Nu har jag precis duschat och sitter här med en knut i håret.
ska snart fixa till den hade jag tänkt mig så man kan vara lite
snygg i skolan idag, för det hade ju inte varit helt fel alltså.

Sitter och dunkar knock you down - keri hilson. det är GRYM!
Hoppas jag inte väcker josse nu bara, hade varit synd alltså.

Men idag behöver jag inte stressa mig till skolan, eller jag måste
gå om 40 minuter men det är om 40 minuter! inte nu. lalala

Idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att äta kräftor ikväll!
jag tycker det är skit gott och kan äta hur många som helst för
jag kan inte bli mätt på det, helt seriöst. men räkor är bättre på
ett sätt för dom är MYCKET lättare att öppna, kräftor skär man
sig på och får hålla på i år. men men, det är väl värt det ; )

jag går i skolan till tre idag också. hoppas jag hinner med bussen!
annars kommer jag inte hem från fyra.. och sitta själv på torget är
ju inte det roligaste heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0