hello du

Sitter här och har precit kommit upp från soffan.
Igår va det ju förfest hos maria sen bahnhof! :)
det var trevligt och kul från och till. sjukt mycket
folk så det gick ju knappt att komma fram ah..
men efter bahnhof skjusade mikaelas mamma hem
mig, snäll som hon är! sen gick jag och la mig och
precis när jag hade somnat - vid ungefär fyra,
kommer pierre och knackar på mitt fönster så jag
går upp och öppnar dörren till honom. sen somnade
vi direkt, haha! visste inte att han skulle komma så
det blev en liten trevlig överraskning mitt på natten.


Idag är jag ganska trött och seg, vet inte vad som händer
idag. kanske bjuv? men inte en aning.. fårse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0