hello tja

nu sitter jag hemma hos mickis och vi ska snart äta mat!
god god mat, vår favorit. skinksnitzel, sås och potatis.
hon står och arbetar medans jag sitter vid datorn och tar
det lugnt men lite duktig har jag varit för jag skalade alla
potatis. aplåd till mig! tycker jag iallafall. idag har jag och
mikaela köpt godis och chips och kollat på en film, så
vi har bara mysigt och tagit det lugnt. var på familia med
mamma och pappa också och det blev inga skor.
punkt slut.


vafan ska man tro? inte det roligaste man får höra.
DU ska få förklara dig och då får jag se vad jag tror.
jag älskar dig, det vet du om. så snälla, låt att vara
ren skit snack och du har sanningen i ditt hjärta.
man får kan ju alltid hoppas iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0