hello

Nu sitter jag hemma hos pierre HELT SJÄLV! ingen är hemma.
eller jo, hundarna är hemma och vaktar mig men ingen människa.
pierre är ute och springer och alla andra är också borta!
men vet ni vad, jag klarar mig.

Idag när jag skulle platta till mitt hår lite så brände jag mig på
mitt finger, aj aj.. jag har forfarande ont! känns som fingret brinner.
jävla plattång. men den är ganska bra ändå faktiskt.

började tänka på det. nästa torsdag börjar jag skolan igen..
suck! jag vill inte det, jag vill ha sommarlov länge till. men på ett
sätt ska det bli kul att träffa alla igen men det är nog det enda.
för att gå upp sju på morgonen är inget jag ser fram emot!
och jag ser heller inte fram emot att få läxor och massor prov.
jag börjar den 20 och jävla tur är det att jag börjar klockan 13.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0