hiss & diss



- KAWASAKI SKOR! För jag tycker dem är skit snygga & söta.
blir nog ett par såna till mig nästa gång jag köper skor! me like

- DONKEN!  of course? man blir ju lycklig av att äta där.
så jävla gott och inte dyrt, bästa restaurangen vatusen haha!

- DEPEND NAGELLACK! jag tycker dem är bra och har bara en liten
glasflaska så det hinner inte torka. måste tacka amanda för tipset


       







- ANONYMA KOMMENTARER! För det är otroligt löjligt och fegt.
om man har något att säga ska man väl kunna står för det också.

- LÅNGA UTVÄXTER! Riktigt jävla fult. speciellt när man har blont/gult
hår och får den fula mörka som ser ut som grå utväxt, JÄÄÄKYYY :(

- KNARK! diss som fan, folk som bara förstör sitt eget liv. dem vet om
det men ändå testar dem det och blir fast i det, diss. jag hatar det


   


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt:) Njae de är väl sådär:/

2009-08-11 @ 22:48:30
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: eweeeee

var hittade du dem kawasaki skrona dem e ju rosa? :DD

2009-08-12 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0