hiss & diss



- MYSDRESS! Tycker dem ser skit sköna ut och dem är
söta&fina. tror jag ska köpa en sån här i ljus rosa om
jag hittar någon, jag gillar gillar!

- TIGHTS! För det är skit skönt att ha på sig och det
är snyggt till det mesta. OHYES JO JO JO till tights.

- ANDRA AVENYN! riktigt bra pogram som visas på 1:an.
jag följer det som fan men just nu är det sommaruppehåll.
i miss andra avenyn


  






- HIGH-HEELS SMÄRTA! man har varit ute en hel kväll och sen
börjar fötterna värka pågrund av höga klackskor. Det gör ont!
känns som att gå på bara benen i fötterna, aj aj aj.

- FOLK SOM AVBOKAR I SISTA SEKUND! Om man har bestämt
med  någon att träffas eller något liknande och precis innan det 
ska bli av så avbokar den andra personen, så jävla störigt.

DEPPIGA DAGAR!  De är sjukt jobbigt, speciellt om man bråkar
 med någon man tycker om. då suger allt.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan jag få tipsa om din bloggg på min blogg? :D

2009-08-15 @ 22:10:07
URL: http://jennyfeliciaasberg.blogg.se/
Postat av: Nadja Granlund

Det e ju kissie det där ;) men men. äslakr din blogg!

2009-08-17 @ 15:32:01
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0