hiss & diss



- LADY GAGA! hon har grym musik, gillar nästan alla hennes
låtar. just nu dunkar "lovegame" högt som fan i högtalarna!

- AVRIL LAVIGNE'S PARFYM! Den luktar riktigt riktigt gott.
tror det blir mitt nästa inköp när jag köper parfym :D

- ATT JAG INTE ÄR MORGONTRÖTT! Jag kommer snabbt
upp ur sängen och ligger inte kvar i en halvtimme som vissa.


 






BLOGG.SE! Nog segaste på länge och statistiken fuckar sig!
youtubeklippen funkar inte alltid, minus. bud på klaga förfan

- HÖSTENS TRÅKIGA FÄRGER! AS tråkiga färger på kläder.
grön, vit, svart, grå? allt blir så mörkt och dystert överallt ju

- FJORTISAR! För dom ser hemska ut och beter sig förjävligt!
tror dom är snyggast och kan vara hur stora i käften som helst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vitt ska man inte ha på vintern

2009-09-02 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0