hiss & diss



- ADIDAS TRÖJOR! jag tycker dem är skit snygga & dom finns
i många olika färger. super sköna & skit snygga, ohyes.

- BRUNO BANANI PARFYM! dom luktar skit gott och är inte så speciellt
dyra. man behöver bara ta ett sprut för att lukta som en gudinna ;)

- SOMMARLOVET! man känner sig så jävla fri och kan göra vad
man vill. slippa läxor och allt annat tjatigt och tråkigt.







- MOPEDER! för dem låter mesigt och om man har kört en så luktar
man hur illa som helst. uschhhhh, mopeder = bajs.

- SOMMARLOV = 10 VECKOR! jag tycker man ska haft minst två
veckor till i sitt sommarlov. på 10 veckor hinner jag inte med allt
jag ska och vill hinna med, 12 veckor hade varit nice!

- LÅGA KLACKSKOR! jag tycker det är fult och ser ganska onödigt ut.
död åt låga klackskor




Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska ju vara en fördel om man kan gå i höga också..

2009-08-11 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0