hos frida

Nu sitter jag hemma hos frida, jag kom nyss hit.
så ikväll ska jag umgås med henne! vet inte riktigt
vad vi hade tänkt göra men blir säkert något kul!

idag vaknade jag och pierre vid elva tiden, gick upp
och gjorde mannagrynsgröt till frukost och det blev
skit gott. det var riktigt längesen jag åt det men idag
så blev det av och jag gilla det. sen lite senare så
gick vi hem till pierre och tog det lugnt, körde och
hämta bobby och andre. så vi umgicks med dem
lite också! sen lite senare, vid typ fem ville jag hem
till min farmor. pierre skjusa dit mig och jag hjälpte
farmor lite när hon fixa sitt hår :) mamma kom dit
med chicko och sen gick vi hem lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0