host host

Jag har gått och blivit förkyld, har ont i halsen och är täppt i näsan.
Jävla skit är det! Men jag får stå ut faktiskt trotts allt börjar ju skolan
snart och då kommer jag bli ännu mer förkyld för alla basiller ;)
buhu, stackars mig.. det känns lite så ju. tänk så åker jag på
svininflunsan som media har trippat upp till max.

Igår var jag på fest hos andre ju. det var jävligt kul faktiskt!
det blev mycket folk och massa skratt! Men kvällen blev inte
så sen. men vi hade så trevligt ändå :) bilder kommer snart.
ska bara få mickis till att skicka dom till mig, hon är seg.

idag vet jag inte alls vad jag ska göra. fårse!
men kul ska det bli, WIHO :)


Kommentarer
Postat av: Arzu

SV: Bra!

2009-08-15 @ 15:07:07
URL: http://arzus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0