idag

Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering, ska bättra mig!
hihi. gick i skolan till klockan 16.00 idag och det var riktigt
segt alltså.. såja, ah. vi hade trafik för första gången nu
i eftermiddags och vår lärare var ju sjuk. hon kunde nog
inte hålla käften i en minut för då hade hon spruckit..
hon prata konstant i 1 och en halv timme. stod och mata
in saker i vår skalle, helt sjukt tråkigt var det.

Idag har jag inte så mycket att göra, kanske ska ut och
springa lite senare. vara lite nyttig och duktig är ju inte fel :)

Imorgon blir det bahnhof med pinglorna ++ marias andra
tjejkompisar så det kommer bli nice alltså. sen sover jag
hemma hos min baby mickis tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0