kväll

Blev inte att jag lekte med emelie idag, hon fick förhinder.
så vi snackar om att ses i helgen istället! Men imorgon
kan jag inte för då blir det fest och det ska bli så nice!
Grattis i efterskott andre pee (: thi! hoppas jag får kul
imorgon men det borde jag ju få, min snygging mickis
ska följa med mig och med henne skrattar jag ofta.

så det har blivit att jag inte har gjort ett skit idag heller, MAH.
jag tycker det är så tråkigt att bara sitta hemma.. men ja, jag
har kollat rundor på alla skvallerbloggar, haha! hittade en del
jävligt roliga saker, men oftast är dom bara sjuka. Dom
klagade på en jävla finne som fanns på en av dessies bilder?
vafan det är väl männskligt, hon är också en människa ;)
men jag gillar inte henne mer för det! HAHA





i'm soo hoot


Kommentarer
Postat av: Arzu

Jag har frågestund, kan du kommentera?

2009-08-13 @ 20:40:49
URL: http://arzus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0