kvällen närmar sig

Nu är det snart kväll! Eller det kanske är kväll nu?
när börjar man räkna att det är kväll?  Snart halv åtta.
det är mörkt redan lite efter nio, så ja.. jag känner att
hösten är påväg hit. Jag hade gärna haft sommarväder
i några veckor till! för det är snyggare att vara brun och
fin är vit och ful. nej men, alla är snyggare som bruna!

Jag har precis ätit pizza och fy tusan vad gott det var.
åt pizza igår med så jag får väl träna lite sen någon gång
så jag inte går och blir tjock, höhö. åt calzone idag och
viking pizza igår. så jag varierar ju lite trotts allt ;)

jag har inte kommit på något vettigt att göra ikväll.
tänkte ut och gå en runda men fan inte i detta vädret!
Det regnar här och allt ser så tråkigt ut..
åh, man blir ju deprimerad av vädret för fan!


Kommentarer
Postat av: simone

Pizza lät inte helt fel du ;)

2009-08-17 @ 19:24:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0