mat!

blev inte att jag hann att skriva igår för dagen var fullproppad!
jag vaknade vid tio och då körde pierre hem mig så jag kunde
fixa till mig sen tog jag tåget med frida till klippan vid tolv sen
bussen vidare till väla. men jag hade inga pengar så jag
följde bara med för hålla henne sällskap, snäll jag är!
vi träffade ribban och kim sen åkte vi hem så vi var hemma
kvart över sex. det blev snabbt som fan hem och duscha
och fixa sig så snabbt som möjligt. sen ner på stationen
igen kvar över sju då jag mötte ribban & kim. vi gick hem till
mig och börja dricka lite smått, frida kom också och vi hade
det trevligt. pierre kom även in och sa hej till oss! :)
sen tog vi tåget till klippan vid elva för det var ju klippan
festivalen, träffade min älskade mickis!! (!) hon är bäst.
jag åkte hem igen vid tolv för det var sista tåget plus jag frös.
när jag kom hem så gick jag och snacka med pierre :)
sen gick vi hem till mig och sov!

idag vaknade vi vid halv elva, segade som fan sen gick vi
upp och åt frulle som blev nudlar! fett gott, jag älskar nudlar.
sen gick vi hem till pierre och la oss ner och sola ett tag :)
sen in och tog det lugnt. vi bestämde oss för att äta på
restaurang idag för sist blev det jävla klabb och vi slutade
på max. haha! men idag blev det av till helsingborg där vi
åt mongolisk buffe. så in i helvetes gott! förrätten var en skit
god kycklingsoppa, sen huvudrätt sånt där man får plocka
själv. tror det är asiatskmat! sen efterrätten var friterad banan
med glass, men jag var så mätt att jag inte orkade efterrätten
och då är det fan illa! illa som fan. jag var propp mätt och är
fortfarande. nu ligger vi och kollar tv, ska snart starta green
street holligans 2.


och nej, min dator funkar fortfarande inte. det suger


Kommentarer
Postat av: findusz :)

tack för sällskapet <3

2009-08-02 @ 10:30:50
Postat av: Kim Åstorp

o kim och ribban fick smäll av en brud! hahahah

2009-08-03 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0