ny design igen!

Har ny design igen på bloggen och är fett nöjd!
var jag innan också men nu också, haha :)
Så jag tackar sebbe och amanda som fan!
jag är nöjd och hoppas ni också är det.
I LOVE BLING BLING STARS!! (H)


jag sov hos pierre inatt, vi la oss ganska sent så tänkte att
jag skulle sova ut. men någon ringde och väckte pierre vid
nio så det var bara till att gå upp då! Så nu ska vi bara fixa
till oss snabbt sen ska vi till klippan och köpa present till
andre. eller dom ska köpa, jag ska följa med. jag ingår
inte i den presenten förstår ni va! Jag vet vad jag ska
köpa nu. kom på det i denna sekund men kan inte säga
fall i fall han läser det, HOHO! men det ska bli kul :)

fan inte en vecka kvar på sommarlovet ens.. hemska tanke.
snart börja allt som vanligt igen, inget mer sovande till elva
och sena sena kvällar. nej nu blir det att ställa väckarklockan
och lägga sig i normal tid igen för att orka med skolan.
Det ska jag göra iallafall! för vara cp trött i skolan är bara
jätte jobbigt och man blir grinig tycker jag, så nej till det.



tack igen sebbe & amanda :D


Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Tackar :D

2009-08-14 @ 09:55:09
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fiin design !!

2009-08-14 @ 11:28:08
URL: http://jennyfeliciaasberg.blogg.se/
Postat av: Sebbe

hehe varsegod lilla jennie, hehe skulle du kunna reklamera lite för mig & amanda? (a)

2009-08-14 @ 16:24:50
URL: http://sebbelanii.blogg.se/
Postat av: DELDIN

helt serriöst skippa detta! skit jobbigt att läsa , annars har du 1 läsare mindre .. PEACE

2009-08-15 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0