pizza

Nu har jag varit och hälsat på min sötnos carro :)
hon mådde bra men tyckte inte dom träna henne
tillräckligt hårt på orup,  haha! vi åt kaka och spana
på alla som körde förbi, såg lite kineser för carro
bor nära china-town i perstorp! så vi var mycket
underhållna hela tiden.

Sen kom pierre och hämta mig och vi körde hem till
 honom. kollade repriset på paris hiltons bff final.
BRINEY VANN HELL YEAH! precis som jag visste ;)
även final på kissies nu ju, jag som bara gick vidare
till första men det är ganska fräckt det också. haha!
men dom som är i final är ren shit.

nu ska vi beställa pizza och äta gott, ohyes! :D



Kommentarer
Postat av: Daiken

Du har med en tjusig blogg! :)

2009-08-16 @ 20:57:49
URL: http://daikenishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0