sorry

sorry bitches för min sjukt dåliga uppdatering idag.
men skolan började ju så jag skyller på den! men
nu ska ni få veta om min dag, thi :)

jag gick upp vid tio tiden och väntade på att min
dator skulle trilla in genom dörren och det gjorde
den vid elva tiden. men bajsjävladator som hade
tre fel första gången jag starta den? så jag sitter
fortfarande inte på den för det kom hit en imorgon
som skulle titta på det och fixa det till mig!
så jag håller tummarna på att det funkar sen.

Tog tåget till klippan med pierre, roni och cornelia
12.42 och sen var det back to school.. Hade lektion
i en kvart då dom hälsade oss välkomna och vi fick
våra scheman och betyg från ettan. för jag går ju
trotts allt i tvåan nu, inte minst men inte störst.
något där emellan, haha! men schemat funkade väl.

måndag: 9.40-15.15
tisdag: 9.25-15.10
onsdag: 9.40-16.00
torsdag: 9.25-16.15
fredag: 8.20-12.45

jag hade gärna skippat sovmorgon och slutat
tidigare istället. men man ska väl inte klaga ;p

efter skolan gick jag och pierre hem till honom
och umgicks ett tag. bobby och andré kom också!
Dem skulle träna fotboll och jag frågade danne om
vi skulle dra till donken för jag blev sugen på det.
och det var han med, så jag, danne, danne och
bobby drog till donken och åt oss feta sedan åkte
vi hem igen. så nu är jag hemma och tar det lugnt!
täppt i näsan och nyser typ konstant! ahh..

imorgon är det fredag OHYES! party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0