stranden

Vi körde till stranden så vi var framme vid tolv tiden tror jag.
vi var i mangnarp tror jag det hette, där var skit skönt väder!
Jag badade till och med, kryss i taket! brukar inte bada på
stranden för jag tycker att havsbotten är äcklig att stå på.
tänk så kommer en krabba och biter en i tårna?!
men där var klart vatten och bara fin sand så det gick bra.
vi var där i några timmar och stekte sen körde vi hem igen :)
på hem vägen blev det in på donken! köpte happy meal <3

sen har vi väl inte gjort så mycket mer idag än gjort mat.
nu är jag hos pierre igen och väntar på att g´s to gent´s
ska börja på mtv. tycker det pogramet är roligt som fan!
21.45 börjar det för er som vill se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0