thi

Sitter här och är taggad till en super skön låt.
rifa - mau apa, så heter den faktiskt! jag gillar svensk
hip hop. eller inte allt men finns en hel del som är bra!

Klockan halv fem ska jag hem till mina kusiner, julia och
johanna, för dem har fyllt år. blir god mat där hoppas jag ;)
fan mat är det enda jag tänker på .. haha men det är bra!
men tänk så blir jag tjock? vad händer med alla mina
kläder då, då måste jag skänka bort dem och det hade ju
varit illa för mig men bra för alla fattiga barn i andra länder.
men ska nog se till att jag inte blir tjock! ska faktiskt ut och
springa när värmen har lagt sig för om jag hade sprungit
nu så hade jag varit halvt död efter 50 meter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0