varmt!

Jag ligger  i soffan hemma hos pierre med täcke på mig och
datorn ovanpå det plus att solen står på där jag ligger och jag
är jätte varm men jag orkar inte ta av mig täcke, puh..
det är ju jobbigt att röra sig för mycket!

igårkväll så tog jag det lugnt med pierre. vi kolla på den nya
wallander och den var inte så bra som alla dem andra så
jag somnade till den i slutet. men vi hade trevligt ändå!
vi gjorde god mat också, eller JAG gjorde god mat för
pierre kan inte laga mat, haha. jag gjorde kyckling klubbor
och pommes! det blev muuuums.

idag ska jag vara med min barndoms kompis emelie!
vi har känt varandra i väääldigt många år och har varit typ
grannar sen hon flyttade till perstorp, tror jag. men vi har
inte träffats på ganska länge så det ska bli kul :)
men jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer

nog på något. när vi var små så uppträde vi alltid för

våra föräldrar och så skrev vi lappar till våra föräldrar

och fråga om vi fick sova över för vi var för fega för att

fråga på riktigt och vi försökte väl också vara lite gulliga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0