onsdag

Skolan fram tills klockan fyra och sedan har jag inte gjort
ett vettigt skit! har suttit vid datorn och kollat på tv bara.
men det är ju också ganska skönt att göra ibland. För
jag brukar verkligen inte kolla på tv så mycket!
om det är något program jag vill se så blir det oftast
på webb-tv. faktiskt jävligt smart tycker jag!

eller en vettig sak har jag gjort, varit ute med min vovve.
och ALL snö fastnar i hans tassar så när han kommer in
så ser han ut som en jävla snöman! fötterna är stora
bollar av snö. så kan han knappt gå, synd om honom :(
så jag är så snäll och tvättar av det i badkaret på honom.
för det är väl klart jag har badkar, hallå ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0