onsdag

när jag skulle skriva överskriften till detta inlägget
skrev jag först torsdag sen tisdag och sen kom jag på
att det var onsdag? jag och dagar går inte alltid ihop!

nu sitter jag bara och lyssnar på musik. ingen rolig på
msn och ingenting att göra, klockan är bara lite ju!
pierre ligger fortfarande och sover i sängen så kan ju
typ kasta grejer på honom för att roa mig? bra idé!

klockan 17.15 ska jag göra en spray tanning så jag
kommer vara snyggt brun till nyår! låter inte fel det.
min söta lilla moster fixade tid till mig idag eftersom
hon jobbar där. så det ska bli brrrrrra :) kommer
bli så snygg till nyår. snygg klänning, snyggt hår,
snygga skor och och snyggt brun. perfa ju!





men man ska inte se fram emot nyår för då blir
det misslyckat har jag märkt. så jag ska inte se fram
emot det! inte tänka på det och bara leka det inte är
nyår IMORGON. har haft två ganska misslyckade
nyår nu och fan ta den som förstör min imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0