snö överallt

igårkväll så var jag med pierre, axel och frida!
vi var hemma hos frida och drack lite. hade det jätte
trevligt, mycket skratt. men blev ingen sen kväll.

när jag och pierre kom hem till honom sen var vi hungriga
så vi tänkte göra kycklig. slängde in det i ugnen och allt
sen blev det misslyckat! vi både två somna och glömde
bort kycklingarna! sen vakna jag vid halv tre tiden och
då kom jag på kycklingarna. så sprang ut i köket och tog
ut dom och då var dom helt svarta och brända.. ILLA! :(
vi som var sååå hungriga? fick bli en macka istället.

idag har jag tagit det lugnt med pierre! vi gjorde ett nytt
försök på kyckling och denna gången blev det lyckat.
jag kollade lite på julfilmen grinchen också, den är ball!

ikväll kommer hennis till mig :) fårse vad för busig vi gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0