tack för igår!

igårkväll blev det att jag drog till bahnhof med emmie!
förfest i åstorp hos lilla robin johansson. det var kul :)
sen vidare till ängelholm, in på bahnhof och slå
klackarna i taket. jag & emmie hade skit kul!
kul att träffa allt folk igen ju.

idag har jag varit på familia med pappi. jag hittade
ingenting? förvånande faktiskt.. testade nyårs klänningen
jag hade kollat in. men den satt inte så fint på mig!
för jag var för kort? som vanligt alltså. inte bra att
vara liten ibland alltså, 10 cm till och den hade varit
helt perfekt för min nyårsafton, men icke.

blir att jag får leta vidare på väla imorgon när jag
ska dit och slåss med allt annat folk. jag ska dit med
pierre, daniel & evelina. sen ska vi fyra äta på restaurang!
pierre ska bjuda mig för det var en av mina julklappar ;)
så nu jävlar ska jag äta mat för en hel vecka, haha!

snart ska jag och sandra lantz ner till caroline och hälsa
på den söta fröknen! kanske blir att vi går ut en runda.
för carro ville det, men kanske inte så lockande längre
när vädret ser ut som det gör? äh.. får se vad vi gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0