torsdags kväll

ah, så skönt med fredag imorgon. riktigt riktigt bra!
idag har jag gjort trafikprov, 165 frågor fyyfann..
riktigt drygt och svårt. hoppas det gick okej iallafall!

snart kommer pierre hit och vi ska umgås & ha skoj (:
jag ska lätt kolla mammas pojkar och sen glee. så
det blir att ligga framför tvn hela kvällen och ha det bra!
ska bli jätte skönt faktiskt, koppla av och må toppen.

imorgon blir det ju fredag. skolan till ett sen hem och ta
det lugnt! sen till åstorp, till lilla robin och förfesta sen
ska vi till bahnhof. ska dit med min baby emmie <3
känns inte som det blir björket på lördag också..
hrm.. ska äta hos farmor klockan sju så det är ju
ifall jag förfestar där och åker tåget själv till hässleholm
sen och träffar flickorna där ;p haha, låter inte så lockande.
men får ta dagen som den kommer! vem vet, jag kanske
dyker upp på björket också.
jag menar, man måste ligga  på topp.

Kommentarer
Postat av: Josselito.

hej bajs. jag har satt in din cykel.

2009-12-11 @ 00:00:14
URL: http://j0sssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0