bahnhof t3

Igår när jag kom hem från skolan gick jag ut med chicko en runda i det sköna vädret. Solen stekte i huvudet på mig, 20 grader extra hade inte varit helt fel! Men det känns bra att det håller på att bli vår för jag vill inte ha detta tråkiga vädret längre. När jag kommit in igen så gick jag ner och duschade sen packade jag väskan för jag skulle åka med tåget klockan 16.42 till mikaela!

när jag kom till mikaela så var det bara jag och hon, vi satt mest och pratade om allt möjligt. Sen vid halv sex kom sandra och maria. Då gjorde vi varma mackor i ugnen så vi skulle bli lite mätta! Sen satt vi igång att fixa oss. Jag spillde på mina svarta leggings så dom fick hänga på tork tills vi skulle gå.. När vi var klara satt vi och snacka och drack lite.
Sen gick vi till emma, för evelina och maria hade lovat henne att komma dit innan bahnhof. så vi gick det men vi var inte där alls länge för vi skulle nästan gå till bussen direkt. På bussen fanns det jobbiga personer som bara skrek och skrek så man fick ont i öronen men vi sket i dom, haha.

Vi kom till bahnhof och fick en VIP kö, vet inte varför men busschauffören sa att vi hade det. Vi kom in och där var så mycket folk så man inte kunde dansa på dansgolvet och det var så varmt så man fick gå in och ut hela tiden!
men annars vad det kul.. fast ganske segt i slutet och det var så synd om mikaela för hon hade sin "chacha-klänning" och hon fastna i många folk och då blev hon arg sen ville hon inte dansa mer för det gick inte.

vi åkte hem med bussen också. Det var så varmt och skönt i bussen fast det var jobbiga personer på vägen hem med men men. när vi hoppade av bussen för att gå hem till mikaela, för jag och maria skulle sova hos henne. frös vi som fan plus att vi hade ont i fötterna för alla hade dansat i klackskor hela kvällen. Så vi frös och frös och fick höra att vi gick som får? hahaha. men till slut kom vi hem till henne. Då städade vi snabbt lite och sen gjorde mikaela rostad macka till mig och maria, gott. vi drack jätte mycket saft när vi kom hem också. sen gick vi och la oss i sängarna, jag och maria sov på mikaelas rum och mikaela sov på hennes mammas rum. vi somnade ganska fort eftersom alla var jätte trötta så det blev inget nattsnack som det annars brukar bli!

idag vaknade först jag av att maria sa "dumma katt" för en katt försökte hoppa upp i sängen hela tiden! och det ville inte jag och maria för vi tåler inte katter. så vi fick ta ner katten som somnade vi om en timme igen. Sen vaknade vi av att min telefon ringde så jag svarade och det var pierre som sa att han och hans mamma kom och hämtade mig om en halv timme för vi skulle till väla. så jag flög upp och tog på mig kläderna. Sen skulle jag väcka mikaela men hon var redan vaken.. vi gick ner och åt frukost och klockan blev halv elva. då pierre sa att han skulle komma och hämta mig men han ringde inte. vi satt kvar och snacka sen ringde pierre vid halv tolv och sa att dom var där då.

Jag gick ner till tanka där dom hämtade mig sen åkte vi till väla. jag orkade knappt gå i affärerna eftersom jag fortfarande var helt slut i benen. men jag köpte ett nytt puder och en ny rouge! Sen hittade på en ny skjorta och en ny tröja och han köpte även en födelsedagspresent till mig men jag vet inte vad det är, men har mina gissningar ;)
sen åkte vi till familia och där hittade jag en ny bh, fin vad den minsann!

nu är jag hemma och har lite ont i huvudet.. snart kommer pierre hit och då blir det att ta det lugnt och kolla melodifestivalen. amanda kanske kommer också, vi får se. puss







fler bilder kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0