fredagen den 13

otursdag? nej, det tror jag inte. solsken ute fast det är kallt men skönt ändå.

idag ska jag till caroline och umgås med henne! ska bli så skönt att träffa dig. saknar dig så himla mycket gumman, men dina framsteg värmer jätte skönt i hjärtat. Du är otroligt stark, jag hejjar på dig hela tiden! du är så fin och så bra.
Du klarar detta gumman, du är jätte stark! kämpa på, jag älskar dig så mycket.

nu har jag lov! eftersom vi har studiedag idag så fick jag ett tidigt sportlov, väldigt skönt. sov fram tills halv elva sen gick jag och älskling upp och åt frukost. han åkte hem precis eller han åkte till klippan och ska skriva in sig på körskolan för nu ska han banemej ta körkort och köra mig överallt :)

skriver mer sen. puss

Kommentarer
Postat av: nikki

hur kan det vara en otursdag när jag är född fre den 13? ;D höhö

2009-02-13 @ 12:27:17
URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0