FRREDAG

Idag är det freaky friday och den började med att pierre skulle till gymmet så fick gå upp klockan åtta(!!)
Hade köpt hem såna goda bullar som man har i ugnen till oss me då börja han klaga över att dem tog lång tid att göra och att han måste skynda sig. Det är alltid lika kul att försöka vara gullig.. Men till slut sa han förlåt för han var dum :)
han gick till gymmet för kanske en kvart sen och nu sitter jag bara här och tar det lugnt.

Chicko ligger på mitt golv och sover, han är så himla söt! Mami köpte en ny jacka till honom som han ska kunna ha på sig ute och han hatar såna. Han blir en stel pinne! Chicko vägrar röra sig när han har den på sig och han blir jätte sur och skäms.. Lite synd för han är så söt i den nya jackan.

Idag ska jag till väla med ewelina! vi ska åka redan 11.42 sen ska vi gå på väla hela eftermiddagen för ikväll kanske vi ska på party tillsammans om vi får med oss på pierre, vilket inte alltid är det lättaste. Men på väla ska jag se om jag hittar någon snygg tunika, kanske den jag glömde köpa sist? eh, jag får se..

Igår fick jag en jätte söt månadsängel av min mami. tack mami!




här ser ni hur sur och hur mycket min vovve skäms :(


den söta månadsänglen :)


Kommentarer
Postat av: josse.

jag har köpt alla månadsänglar :D hahahahahaha

2009-02-20 @ 15:10:20
URL: http://j0sssse.blogg.se/
Postat av: evelina snygg ;)

jag har också en sån (a)

2009-02-21 @ 11:26:25
Postat av: Emil

Haha vafan sikken golvmopp:D

2009-02-21 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0