frreedag!

nu är det fredag. vilket betyder sista dagen i skolan denna veckan, skönt! Men veckorna går fortfarande fort, hehe.
ska gå till stationen om fem minuter så det blir bara ett snabbt inlägg. 

jag har gått och blivit förkyld, täppt i näsan och hostar ibland. jätte jobbigt! känner mig alldelse tung. hoppas det går bort så fort som möjligt så jag kan åka till carro. För jag vågar ju inte åka dit nu och kanske smitta ner henne..

idag blir det nog party, jag hoppas det. och jag hoppas mikaela och sandra kommer! för då blir det bäst :)
carro hade gjort det super bäst.


Kommentarer
Postat av: maria

ha det så kul ;p

2009-02-06 @ 11:10:42
Postat av: majs

hahah nej för mikaela vill hellre va med BOSS :D

2009-02-06 @ 16:59:50
Postat av: Mikaela

hahahaha, nej men vi ses i morgon gumman om du nu vill, <3

2009-02-06 @ 18:40:09
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 18:59:26
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0