helgen

ja som vanligt så hinner jag inte med att skriva i helgen för då händer så mycket annat så nu tänkte jag dra igenom helgen för er som bryr sig.

i fredags efter skolan så skyndade jag mig hem och så duschade jag och föna håret och massa sånt. åt lite snabbt också! var väldigt stressad vilket jag alltid blir när jag ska iväg och inte har så himla mycket tid på mig men som vanligt så hann jag.. Josse skjusade mig till byn där jag tog ut pengar sen gick jag upp till annette som sminkade mig! Blev skit snyggt tyckte jag. tänk så hade man kunnat vara så duktig själv. men sånt smink är ju så dyrt! hade aldrig haft råd.
men jag blev jätte nöjd med det, fast ovant att ha så mycket ju. Vid halv sex tiden körde josse mig till åstorp vi stannade till i klippan och plocka upp mikaela! När vi kom till sandra så fixade alla sina hår, alla hade lockigt så man såg vart vi kom från iallafall, haha. Men det blev nice, sen satt vi hemma hos henne och förfesta och hade jätte roligt.
Vid 21.15 gick vi till bussen där det hände lite trista saker men men, du klara dig undan och det var bra gumman :D
sen blev det bahnhof, fett varmt. Det var inte jippi jippi men det funkade!
Sen blev det buss till klippan där mamma hämtade mig mitt i natten.
kom inte hem från 03.30 och då blev det dirr i säng.

På lördagen vaknade jag vid halv tolv kanske.. segade i pjamasen till två tiden sen gick jag hem till pierre. Tog det lugnt hela dagen och krängde godis och chips. På kvällen spelade jag monopol med daniel berntsson och daniel del din. Och vet ni vad? jag ägde ut dom totalt. hade massviss med pengar när vi slutade spela! Hade alla dyra gator och hotell och hus och allt! så igår va det kul att spela monopol.. Sen hade daniel&daniel hyrt två hel kassa filmer så jag somnade vid 12 tiden, sen vaknade jag till och väckte jag pierre och då gick vi och la oss och mös.

Idag vaknde vi vid 10 tiden då vi gick ut och kollade tv en massa sen så har vi inte gjort mycket mer.. åt god mat och bara tog det lugnt! så som söndagar ska vara för mig. vid sju tiden gick vi hem till mig och då pluggade både två, eftersom jag har prov i handel på tisdag men det är ganska lätt.. men förstår inte en sak som jag ska fråga sven om imorgon. sen vid åtta frågade sandra och victor om vi ville med till donken så vi följde med. tog ett happy meal! haha, fick ett nytt spel som jag tror jag glömde i victors bil ;b haha. men efter donken skjusade vi sandra hem och sen skjusa victor oss hem! tack tack. så jag har haft en trevlig helg. men gud som jag saknar caroline :( det är jätte jobbigt.. måste till dig så snabbt som möjligt. du är bäst, du är starkast, jag tror på dig. jag älskar dig!










dessa två tjockisarna var jag och älskling på donken med :D

Kommentarer
Postat av: myrann

är victor och sandra tillsammans eller något? ;)

2009-02-01 @ 22:44:00
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på mig, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 10:52:46
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0