måndag - sportlov!

Nu är lovet igång, sportlov! skönt att slippa skolan och läxor och alla prov i en hel vecka, yes.
Idag ska jag träffa jennifer ett tag, tror hon ska visa mig runt i hennes egen lägenhet ;)
och så ska jag få se hennes bebemage så jag hoppas du är tjock nu!

igår tog  jag bara det lugnt med älskling. vi åt pizza och sånt gott! sen skulle vi ut i snön och dricka varm oboy men det blev aldrig av märker jag nu, haha.Men det kan nog jag och pierre göra imorgon! Vid åtta tiden kom frida till oss och vi snackade en massa. Längesen jag träffa den sötisen, du är stark gumman. Hon gick hem igen vid halv elva tror jag.
Då startade jag och pierre filmen patrik 1,5. SKIT BRA! den gillade jag verkligen.

man kanske ska hoppa in i duschen och fixa till sig? låter som en bra idé tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0