måndag

Idag är det måndag och skolan började redan 8.20 imorse! Så nu det var bara att gå upp 06.50 när mamma kom in och väckte mig imorse! Hade inget gott bröd till frukost så åt bara en liten macka. När jag kom till skolan möttes jag av maria och evelina sen gick vi till dem andra tjejerna. Hade handel där vi inte hade så mycket att göra sen hade matte. Jag fick tillbaka mitt prov! OJ, va glad jag blev. fick VG+, det hade jag aldrig kunnat tänka mig. så jag blev mycket nöjd och glad!
sen hade vi middag, det var gula riktigt gula makaroner och korv. men det fanns potatissallad också så jag tog det istället för makaronerna var verkligen inte frestande..

Nu har jag datakunskap, fick reda på att jag fick VG på förra pogramet i detta ämnet så då blev jag också glad, hurray!
och nu har vi börjat med ett pogram som heter "information & layout".

Efter skolan ska jag & mikaela till min favorit! Ska bli så skönt att få träffa dig igen, jag saknar dig så mycket.
du är så stark och jag blir så himla glad av dina framsteg.. jag älskar dig!!




Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Vad ska du göra idag? :*

2009-02-02 @ 14:02:18
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0