sjuk

idag blev det ingen skola, när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet och knip i magen.. så mamma ringde och sjukanmälde mig till skolan. Det dunkar till ibland i huvudet och min mage gör samma, men känns bättre nu när jag tagit en alvedon.

jag följde med mamma och pappa till hässleholm och köpte mat och skor till dem. Vi kom precis hem igen och nu känner jag mig trött. Idag blir det bara att ta det lugnt och så men ska till paul klockan två med mamma och pappa för han fyller 65 år. Paul är min farmors kille, han är jätte snäll och rolig.

hm, har inte så mycket att berätta.. men jag har på mina chinos idag, mamma och josse tyckte dem var skit fula.
då blir man så glad av att man köpte dem, verkligen inte. känns så tråkigt att använda kläder då!

skriver mer sen, nu ska jag läsa vecko revyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0