som vanligt..

som vanligt har jag inte bloggat i helgen. så nu sitter jag på datorn i skolan och tänkte skriva lite!
(ska börja skriva mer, jag lovar)

I fredags slutade jag 14.10 och mitt tåg till perstorp går 14.04!! riktigt irriterande.. Jag fick sitta på torget i en timme och bara vänta på nästa tåg och det var segt. Min som tur var så väntade rebecca med mig eftersom hon skulle vara med sin kille. När jag väl kom hem var klockan närmare 15.30, min syster kom upp och fråga om jag ville trippeltånga hennes hår och det gjorde jag. Det blev snyggt som bara den men det tog ju sin lilla tid, när jag var klar på henne var det hennes tur att göra det i mitt hår och det blev fluff jätte mycket eftersom mitt hår är så tjockt nu.. måste klippa och färga det snart.
Det är den 9 febuari och jag som tänkt vänta till mars? har ju fått utväxt redan, fårse hur länge jag står ut!
men när jag hade bytat om och fixat till mig lite så gick jag hem till älsklingen där vi hade lite party. Det var kul som bara den. trevligt folk :) min syster och johanna tittade in en stund och vid elva tiden kom sandra och victor så då blev jag ännu gladare eftersom jag och sandra har skit kul tillsammans och det hade vi även då. Vid tolv tiden gick vi hem till andré ett tag men där blev vi inte så länge så david skjusade hem oss till pierre igen för victor den late hade ringt eftersom honom. När vi kom hem till pierre var jag hungrig! så jag ställde mig och gjorde köttfärsås och makaroner, allt tog slut. undra vem som var mer hungrig än jag, haha.

På lördagen vaknade jag vid halv elva av att mamma ringde och prata lite med mig, efter det kunde jag inte somna igen. Jag väckte pierre och både jag och han var trötta och hängiga, kände oss sjuka. Så vi la oss framför tv;n! klockan ett ringde syrran och sickan och undra om vi ville följa med till gotteboet. GODIS! ja, vi ville verkligen hänga med. Så vi åkte dit och handlade massor av godis, gott godis och billigt godis. och självklart blev det donken också, happy meal satt fint. efter det åkte jag hem och där var pappa, jag var otroligt trött och somnade i soffan till halv fem sen väckte pappa mig, dax att vakna. Jag gjorde vid mig lite snabbt sen gick jag hem till pierre igen! Där jag fick göra kvällsmat för danne och pierre kunde inget. blev marakroner och köttfärssås igen! haha, favorit i repris. Sen kollade vi på melodifestivalen som inte var så himla bra faktiskt, ingen av dem bra gick vidare. jag gilla verkligen inte snälla snälla snälla för den tjatade bara och dålig var den också.

På söndagen gick jag hem ganska tidigt och gick en lång runda med min vovve! det var skönt och han var duktig och löd mig hela rundan eftersom han gick lös. min lilla vovve är så duktig! sen gjorde jag inte så mycket, var hemma och kolla tv. fixa benjamin buttons otroliga liv som jag tog med mig till pierre för att se. Den var jätte bra och så men jätte lång och lite seg ibland, men den var bra annars. hann inte se slutet eftersom jag skulle hem! när jag kom hem hade mamma gjort te till mig så jag och mamma satt och kollade beck på tv;n och drack te tillsammans. mysigt som bara den :)
vid halv tolv gick jag och la mig tror jag, brukar bara vara uppe till halv elva annars när det är skolan dagen efter för annars är jag skit trött i skolan och helt gnällig. men idag tror jag det gått bra ändå, hehe.

Idag ska jag gå i skolan ju, när vi har slutat ska jag hem till mikaela och äta kladdkaka.. ska bli gott!
skriver mer ikväll, tror jag. JOOOO! det ska jag göra..

Kommentarer
Postat av: majpaj

du e så söT JENNI :)

2009-02-09 @ 17:45:56
Postat av: sandra

har alltid kul med dig gumsi :D

2009-02-10 @ 09:31:26
URL: http://saandraolander.blogg.se/
Postat av: sandra

har alltid kul med dig gumsi :D

2009-02-10 @ 09:31:34
URL: http://saandraolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0