tisdag

tisdag
jag vaknade 9.40 av att min hund kom in och la sig i mitt huvud. Jag tänkte att jag skulle sova längre så jag vände mig om men då kom han till andra sidan och börja slicka mig i huvudet och riva på mig med sina tassar! så det var bara till att gå upp och nu sitter jag här och gör ingenting. Börjar fundera på om jag ska göra frukost till mig, men jag hatar att äta själv för det är så himla tråkigt. Man bara sitter där och äter helt tyst, inte alls kul.

Idag ska jag leka med min pojkvän och vi ska ut i skogen och dricka varm oboy och ha det jätte mysigt! vi kanske grillar korv också, får se hur sociala vi tänker bli! Efter det ska vi gå hem till honom och spela monopol med daniel och jag kommer vinna igen. Jag tycker monopol är jätte kul om man leder men annars blir jag sur och vill inte spela mer, jag är en dålig förlorare.

Nästa gång jag ska tatuera mig så tror jag det blir i nacken längst ryggraden. tycker victoria beckhams tatuering är jätte snygg! men jag vill gärna veta vad den betyder, haha. tror jag ska göra något i den stilen isåfall! inte bestämt mig än.
ett bra tag tills jag ska tatuera mig nästa gång, tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Tilla

Det ska jag med ! =D

2009-02-19 @ 21:10:43
Postat av: N

Tatueringen matchar maken David Beckhams tatuering på ena handleden. Den hebreiska texten är tagen från "Höga visan" i Bibeln och betyder "Jag är min väns och han är min".



2009-02-23 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0