torsdag

när vi skulle köra till farmor så övningskörde jag! Det gick ganska bra med tanke på att jag inte övningskört på skit länge.
hade lite problem med att hitta rätt växel utan att kolla på växellådan. jag var fett nervös när jag satt mig i bilen men det var kul och spännande.

när vi kom till farmor så kolla vi på tv lite och snacka sen kom pouls barn och hennes familj. vi åt tacos, gott!
hennes ena dotter heter isabella och är så himla gullig. Hela i familjen har bott i Amerika innan så när hon pratar så kan det komma lite engelska ord ibland, hon är bara 3 år. När jag skulle gå sa hon till mig att jag inte fick gå och sånt, aw.

När jag kom hem satt jag lite snabbt vid datorn och prata med victor. jag gick upp till persgården och solade en halvtimme, skönt! det var ett bra tag sen sist. jag somnade i solariet som vanligt haha. men man får tacka victor :)
när jag solat klart skjusade victor mig hem och nu sitter jag här. ska snart ner och duscha av mig..

skriver mer sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0