torsdag

TORSDAG.
vaknade vid 10-tiden av att pierres ena hund skällde som tusan och efter det kunde jag inte somna om! blev klar vaken direkt. försökte väcka pierre men gick inte så bra men till slut så vaknade han äntligen.. vi gick upp och kollade på lite inspelade filmer. t.ex andra avenyn! Min favorit, ska lätt fixa alla avsnitt.
Amanda skickade till mig och fråga om jag ville laga mat på ozwald med henne för wenche ville att vi skulle komma.
så det ville jag. vid ett tiden gick jag dit och då drog mäster kockarna igång! det blev wook som blev jätte gott men kanske inte de brännda vatten kastanerna men annars va det JÄTTE gott. till efterrätt blev det hallonpaj med vanilj sås men orkade inte så mycket eftersom jag redan var mätt från maten.
men jag fick en bra eftermiddag! skönt att träffa amanda och snacka på om ingenting, det är vi bäst på.
tycker vi ska börja träffas mycket oftare för vi har alltid så kul tillsammans :)

snart kommer Pierre hit och jag vet ingenting om vad vi ska göra ikväll, ge förslag?



Kommentarer
Postat av: amanda!

det var skönt som tusan att träffa dig också :)

2009-02-19 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0