onsdag

blev inget oboy och skogen igår, jag åkte istället till väla med frida. Hittade ingenting men frida gjorde.. hon hittade ett par söta chinos, ett par skor och en tröja. men jag - INGENTING. tänkte köpa en tunika på gina men visste inte hur mycket pengar jag hade på mitt presentkort så var tvungen att gå till den maskinen och kolla det sen glömde jag bort gina och den tunikan så jag får skylla mig själv, minne som en guldfisk.
men blev iallafall donken och jag köpte en mc feast och hon i kassan förstod inte vad jag sa så vårt samtal blev helt konstigt. men det hade jag och frida kul åt sen! för frida tyckte samma om henne som jag gjorde..

idag
vaknade jag hos pierre hela tiden från klockan sju för han hade ställt alarm för han skulle till gymmet men nej, han orkade inte gå upp och vaknade inte av alarmet. så jag låg där och blev sur och plågades men till slut stängde jag av hans jobbiga alarm och somnade tills 9.40..
vi gick hem till mig vid ett tiden sen tog vi bara det lugnt hela dagen. spelade ett pizza spel som vi tog jätte seriöst men jag blev lite sur för pierre var bättre än mig och då var det inte lika kul att spela mer. Jag la mig i sängen för att vila lite men somnade till sen vaknade jag av att pappa kallade på mig så jag gick till han och då sa han att jag skulle ut med lilla chicko. Hämtade pierre sen gick vi ut med honom, vi busade med honom i snön och lite sånt.

vid sju tiden gick jag till ozwald för jag hade beställt en date med amanda där då. har inte träffat henne på hur länge som helst! vi hade jätte mycket att prata om men tiden bara sprang iväg. men fick en hel del goda skratt iallafall! vi pratade gamla minnen och kom fram till att vi har gjort dom trögaste sakerna tillsammans. men kul har vi haft!

nu sitter jag hemma hos pierre och tar det lugnt. han kollar på fotboll och jag har ont i ryggen.. får be han massera mig ;)
inte för jag tror han har tid för det nu för han är helt inne i fotbollen men ändå! kanske värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0