måndag

Ja, en uppdatering blir det! Sitter och gör absolut ingenting. pluggar lite på handel ibland men det sätter sig inte så bra..
men mer och mer! ska dra igenom det en gång till innan jag går och lägger mig ikväll..

idag efter skolan traskade jag,maria, evelina, mikaela och majs hem till mikaela. på vägen dit så gick jag in på netto och köpte en påse sour creme onion chips, för det hade jag varit sugen på i några timmar. billiga chips bara 18 kronor! jag älskar att vara ekonomisk för då känner jag mig duktig. efter netto gick vi som sagt hem till mikaela, vi tryckte in oss i hissen och åkte upp. när vi kom dit fick vi ett fint välkommande av katterna, lotus är min favorit.
Mikaela tog fram kladdkaka och annanaskaka, skit gott både två! det har din mamma gjort bra. vi satt och snackade ett tag efter vi hade ätit upp och plötsligt märker vi att det luktar skit mycket bajs. alla springer ut på ballkongen för vi inte kan vara kvar i köket och så står vi där ett tag sen springer mikaela in och ser att en av katterna har bajsat värsta tollen så hon sprayar hela lägenheten med sån där som luktar gott, sen kunde vi andas inomhus igen.  Då öppnade jag chipsen och fler än jag var sugna på det, påsen tog slut på mindre än tio minuter tror jag, haha! vi krängde och krängde.
jag tog bussen hem 16.20 och somnade skönt på den, men vaknade som tur var precis när vi var framme i perstorp. Sen fick jag cykla hem i kylan men det gick ganska snabbt.

imorgon fyller lilla mikaela 17 år! stor tjej nu, eller jag större än mig haha. jag älskar dig snäckan det vet du om! vi har så kul tillsammans, du och jag. men roligast har vi alltid ensama, okej. det kunde misstolkas som fan! Men så är det iallafall. du är snygg som bara den se till att skaffa en snygging nu, grattis och grattis! :D



Caroline, fy vad jag saknar dig.. vill höra dig skratta och må bra. Tänker på dig hela tiden! Kommer stötta dig hela vägen, det vet du om. du klarar detta snäckan, du är så stark och duktig. jag älskar dig <3





Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha, bajs :D vi är ju bäst tillsammans gumman, <3

2009-02-09 @ 20:56:07
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0