carro (v)

Kommit hem från favoriten nu. Gud så skönt det var att få träffa dig igen gumman! Du ger mig så mycket hopp och så mycket glädje. Du var ju vaken typ hela tiden när vi var hos dig! Du sov ju i ungefär fem minuter sen vaknade du igen.. Du blev ju lite galen på sköterskan men det hade jag med blivit men det var jobbigt att se dig så arg och ledsen samtidigt. Men du reagerar bra och det är så skönt det. Var hos dig hela eftermiddagen, satt och snackade med dig om allt möjligt och det kändes så bra att göra det. Tänker på dig hela tiden och vill att du ska komma hem och må bra.
Jag älskar dig snäckan, det vet du om, älskar dig så mycket.

Just nu sitter jag bara och har så jäkla ont i ögat. det svider och kliar som bara den! Tror jag har fått mascara i det så får väl palla mig till toaletten, som är dörren brevid mitt rum, och tvätta av det. men det är så jobbigt.
Idag bestämde vi med sven att vi ska flytta handels-provet till nästa tisdag för ingen kunde det tills imorgon.
Så behöver inte börja plugga riktigt ännu! skönt att bara ta det lugnt om dagarna..

nej, det går inte att skriva nu. ögonen irriterar mig så mycket.








Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Huh? D:

2009-02-03 @ 11:02:31
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0