1 januari 2009

nytt år nu! och ett fett inlägg från nyår kommer när jag har mer tid.

ja men nytt år, jag har ett nyårslöfte- jo det är sant.
jag brukar aldrig ha det någon gång men i år kände jag för det.
men det är inget sånt typ "jag ska inte äta godis" eller så...
det är faktiskt att jag ska ta vara på mina vänner och visa att
jag finns för dom, för allt kan vända på några sekunder.
så jag ska vara en bättre vän helt enkelt.
eller försöka iallafall ;p

idag fyller min lilla pappa år, 43 år.
han ska få födelsedagspresenten lite längre fram :)
så hoppas han blir glad. han ska få någon speciell fiskesak
eftersom han älskar att fiska så blir det nog bra.


nu sitter jag hos pierre och kollar E.T, den är så söt.
och sorglig.. :(

inte mycket kvar på lovet nu, jag vill ha längre lov! vafasen.
man hinner ju inte göra något mer än sova, men det är skönt.
så tror att det blir sova resten av lovet också ^^

Caroline, jag är så glad för du kämpar så hårt! jag saknar dig :(
tänker på dig hela tiden, kom igen. vakna snart så vi kan ha så kul
som vi alltid har! 11 års vänskap, kom igen. vi har mycket kvar!
jag älskar dig caroline, vi ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0