2 januari

inlägget som jag skrev igår kom inte upp så det kom nu.
så ni vet, jag är inte en dag efter..

Mamma och Pappa hämta mig hos Pierre klockan 12 typ
och nu är jag hemma och sitter bara här vid datorn!

Fredag idag, så vad händer?
Pierre ska vara med sin kusin och ingen vill hitta på något
med lilla mig idag :( taskiga, bajs.

jag vill äta på donken, det är jag jätte sugen på. så kan jag inte
vara 18 år och ha körkort och en bil med gratis bensin till?

när jag får körkort kommer jag vara så snål så jag tror att jag
aldrig kommer ha bensin i bilen. för jag är van vid att åka for free
med mamma och pappa och josse. så det kommer bli hårt för mig!
haha, men jag får väl försöka klara av det på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0