Caroline

Caroline, min favorit. det var verkligen jätte skönt att träffa dig idag!
även fast du bara sov och sov hela tiden, men jag kände ändå att du
var lite mer vaken i dig själv. Du går framåt sakta men säkert och det
är jag så himla glad för. Dina framsteg lyser upp allt precis allt!!
Se dig andas själv är jätte skönt och det känns bättre och bättre att
åka till dig. Du är så stark gumman! Hoppas du inte fick ont när
Mikaela noppade dina ögonbryn ;) du är ju alltid en snygging ändå.
Jag älskar dig snutte, jag kommer snart till dig igen (v)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad jag saknar henne, :/ men det är så skönt att vara hos henne, <3

2009-01-13 @ 21:56:18
Postat av: Mikaela

Fyfan vad jag saknar henne, :/ men det är så skönt att va hos henne, <3

2009-01-13 @ 21:57:54
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0