caroline <3

Kom nyss hem från carro och familia.

På familia hittade jag två bh:ar från changes, dom va fina!
tack så mycket pappi :D

sen körde vi in till helsingborg där carro ligger nu för jag ville
så gärna träffa henne. Så vi åkte dit och där låg hon och såg
ut som hon sov :) skönt att få se henne! hon är sig lik.
höll henne i handen och skrev i boken och lite sånt!
hon är så enormt stark, fyyy så stark! du kommer klara detta.
jag känner det på mig, du är den envisaste så du ger inte upp!
jag tror på dig som fan. och så gjorde du miner med din mun.
då blev jag glad i hjärtat, såg nästan ut som du ville skratta ibland.
Jag och Mikaela ska snart in till dig igen, inom dom närmsta dagarna.

Ikväll..
jag ska äta pizza med mamma och pappa och sen får jag se vad som händer.
jag kanske ska till åstorp och mysa med emilia. kolla film och sånt! hihi <3
inte säkert ännu, men fårse vad klockan blir först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0