Caroline & micke

Jag och Mikaela åkte till caroline.

Så skönt att få se dig gumman, dina framsteg oh gud vad dom värmer skönt i hjärtat.
Skrev i din fina bok, snart är den ju slut! och höll dig i handen och sånt mysigt. Känns
så bra att få sitta hos dig, vill vara hos dig hela tiden. Alla mina tankar går till dig :)
Du är så fin och så himla stark. forsätt kämpa min tiger, jag älskar dig gumman <3

Vi gick även in till Micke för att träffa honom, jag har inte träffat honom sedan olyckan..
Så jag gick in till honom och stod rätt tyst, men hoppas du hörde mina tankar :)
du såg ut att sova skönt iallafall! Skrev även i din bok, hihi. Du och din flicka klarar
detta tillsammans, ni är starka ihop. forsätt kämpa du också <3

 

lot of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0