carro

Imorgon, äntligen! Jag ska åka till min underbara vän caroline igen. Jag saknar dig så enormt mycket, finns inget som är sig likt utan dig i närheten. Jag vill att du ska vakna och må bra och att allt ska bli så bra igen! För vi har ju alltid kul tillsammans, eller hur snäckan? Men imorgon kommer jag till dig, Pierre följer med mig för han vill också träffa dig. Alla tänker på dig, Jag tror på dig starkt. Du är starkast, starkare än bamse. För du är du och det är unikt och underbart!
Imorgon ses vi snäckan, jag längtar efter dig. Hoppas du vaknar snart för snart står jag inte ut längre..
Jag älskar dig jätte mycket, det vet du om. Kom igen darling, du klarar detta <3



Precis fikat med josse, sickan och mammi. Jag åt halva hatten på semlan sen smakade det inte bra mer! Alldeles för mycket grädde, det klarar jag inte av. Sen drack jag varm oboy med grädde och då tog det stopp. Fick så ont i min mage och har fortfarande jätte ont.. kan vara för jag inte tåler mjölk? men vatusan. Det går ju bra ibland att dricka det så..

Ska nog snart gå och sova känner jag, ögonen har börjat att svida lite. Det brukar dem göra på mig när jag är trött så det är väl bara till att gå och borsta tänderna och tvätta av mig sminket sen lägga mig i sängen och ringa Pierre. För det gör jag nästan varje dag annars sover jag inte skönt, det är sant.

Måste berätta om händelsen på pizzerian idag. Jo, det var ju såhär att jag, sandra, maria och evelina gick till pizzerian vid skolan för att äta mycket godare mat och när vi kommer dit beställer jag en kebabtallrik med mild sås, han säger jatack. sen efter mig beställer en annan jag inte känner också en kebabtallrik. Och han får sin kebabtallrik innan mig lite surt för jag var svin hungrig, magen kurrade på mig. Pizzagubben kom och fråga mig; var det vitlökssås du ville ha? jag svarade nej det är mild sås. han går tillbaka och kommer ut efter tio minuter igen och säger: Kebaben är slut, vill du ha kyckling?
jag blir lite sur och säger: nej, det vill jag inte ha... men sen känner jag hur hungrig jag är och säger: okej det kan jag ta då. pizzagubben skäms nog för han kommer ut med en tallrik med pommes och säger att jag kan få den så länge jag väntar och sen när jag fått maten säger han att jag kan få ta en extra läsk! så lite lyx blev det, men rätt ska väl vara rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0