Carro och Micke

Var hos Caroline och Micke idag med Frida. Jag och Frida tog tåget till helsingborg klockan tre sen satt vi på donken och käkade lite mat och pratade om allt möjligt eftersom det var ett bra tag sen vi två gjorde något tillsammans. så det blev en hel del skratt och chockande nyheter! Men sånt är kul tycker jag.

Caroline, Det var jätte skönt att se dig ligga i sängen och små kolla på tv. Och att du kollade mig i ögonen gjorde mig glad! Men tycker så synd om dig att du ska behöva ha ont.. vill kunna ta bort allt det onda från dig gumman så du vaknar och mår bra. Jag saknar dig jätte mycket, allt är tomt utan dig. Finns inget som är lika kul mer för det var du som höll den positiva energin uppe! Så fortsätt kämpa så du kan göra det igen. du ger mig en bra energi när jag är hos dig även fast du kan skrämma till mig ibland när du hostar. Jag är så glad över dina små framsteg, sakta men säkert kommer du tillbaka. Det känns så skönt och bra! Och du är jätte fin och jätte stark och jag älskar dig jätte mycket!
Fortsätt vara så stark som du är gumman, du klarar detta!
Tänker på dig alltid sötnos. Jag älskar dig, bästa vän (v)



Micke lilla picke, När jag och Frida kom in till dig låg du där och kollade på tv. Sen kollade på oss lite och log och gjorde grimaser och sen ville du väl inte att vi skulle kolla på dig mer så du pekade på tvn så vi skulle titta och det fick vi ju göra i några sekunder, sen fall blicken tillbaka på dig. Att också se dig göraframsteg gör mig glad. Man vet inte vad man ska säga eller göra, man bara står där och ler!  Caroline ligger med din röda tjocktröja ibland, den tror jag hon trivs bra i där känner hon nog sig trygg ska du veta. Forstätt kämpa och vara så stark som du är din biff! 
Mycket tankar till dig micke <3






Ni är så starka (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0